Hiss/Diss

Tycker vi kör på ett hiss/diss-inlägg i veckan, Så varje Onsdag framöver kommer ett sådant inlägg. 
 
Superhjälte-set
En stor Hiss, Dem är riktigt snygga och utrycksfulla och du sticker lätt ut ur mängden med ett sett från detta "märket". Dock är priset till en överdrift tyvär, 830:- kostar dem. Mina favoriter är rosa Superman och Batman. 
 
eQuick eBoots Aero Magneto
Älskar detta, Ett typ av stallbandage av superkvalité och magneter inbyggda för att ge en terapeutisk, regenererande och antiinflammatorisk inverkan. Magneter vet jag själv är väldigt bra då jag använda det på Chelseys rygg och hon blev så mycket bättre. Stallabandaget används för att ge skydd åt senorna och förebygga svullnad efter anstränging. 
En stor HISS säger jag till dessa, Dom kostar 1 795:-
 
Slowfeeding-nät
Vad ska man säga, Hade inte överlevt utan dessa grymma nät. Väldigt bra nät som hjälper hästen att inte "stressäta", Detta skulle jag säga göra hästen lugnare då dom får aktivering under hela natten. Funkar väldgt bra och ger detta en hiss
 
 
 

Kommentera här: