Dålig update

Ledsen för dålig update de senaste dagarna, Har inte haft varken tid eller lust att blogga tyvär. Men nu kommer jag med inlägg och tänkte berätta vad som hänt medans jag varit borta, haha 😉
I Torsdags red jag ut på Nikita i min nya sadel som ni snaaart får se bild på 😉 Iallafall så red jag helt utan förbygel och gummisnodd för att hon skulle få lära sig att inte alltid ha stödet från snodden. Det märktes direkt att hon blev osäkrare när jag tagit bort den, Men efter en stund gick hon super ändå. Vi red rakt ut i skogen och gick lite överallt och vart vi kände för, Nikita fick fram överallt och gick erhmf "skuttade" över små diken när vi bytte skog. 
Hon var helt otroligt snäll, Dock surade lite när jag ställde krav att flytta för skänkeln då hon gärna drog åt höger. 
 
Och idag var jag i skolan vilket jag är sjukt stolt över, Så skolan gick bra även om det var väldigt jobbigt. Efter skolan blev det stallet pappa och Nikita fick vila, Vi mockade hos Fiver och Nikita fyllde på vatten i boxarna och alla hagar. Packade hö och gjorde kraftfodret, Därefter blev det hemfärd till pappa och då följde jag även med hans tjej till stallet och hennes häst Lust. 
Efter skola och 2 stall blev det välförtjänt pizza och Harry potter. 
 

Kommentera här: