Framsteg

Hej igen! Det var längesedan nu och har varit samma jobbiga bekymmer som hindrat mig från att blogga, Jag kommer försöka hålla bloggen uppe och va aktiv men om jag skulle försvinna någon vecka igen vet ni varför iaf. 
 
Anyway, Nog om det. Eftersom jag mått dåligt har jag inte haft lust eller insperation att jobba med Nikita vilket är väldigt synd, Därför erbjöd sig min stallkompis att sätta igång henne. Hon och en annan tjej har nu longerat och idag satt dom upp och red henne. Själv har jag bara ridit henne 2 gånger och andra gången gick det kaotiskt då hon hade stått några dagar innan. Men knepet är att om hon haft en vilodag måste hon bli av med energi dagen innan du rider, That's it!
Men är väldigt glad över framstegen med min prinsessa, Hon har även varit problematisk vid lyft av hovar. Men efter att hovslagarn va här fick jag tips på hur jag skulle lära henne ordentligt. Och nu gör hon det bättre och bättre för varje gång. 
 

Kommentera här: